Вітаю на сторінці для учнів!
Мовна тема 18 травня
Мовна
тема : Закінчення як значуща частина
слова. Перевірка орфограм слабких позицій звуків у закінчення слів
І
варіант
1.
Визнач, яке слово-назва
дії в тексті вжито в формі теперішнього часу.
Нарешті дощ стих. Над
полем сяє різнокольорова райдуга. За кілька годин сонечко висушить усі калюжі.
А стих Б сяє В висушить
2.
Визнач, яке закінчення
матиме слово-назва дії писати у
формі 2-ї особи однини теперішнього часу (ти …) .
А-еш Б-иш В-іш
3.
Визнач, яку кінцівку слід
дописати замість крапок у виділеному слові.
На блакитному небосхилі усміха... весняне сонечко.
А-єця- Б-єтся- В-ється-
4.
Визнач, яку кінцівку слід дописати замість крапок у виділеному слові.
Уранці ти умива..., снідаєш та поспішаєш до школи.
А-єсся- Б -єшся- В -єся-
5. Розбери слова-назви дій
за будовою.
ходять читаєш
перебігти посміхаються
6.
Визнач закінчення в словах-назвах предметів.
1. Вірний товариш зимова
ніч немає
доріг військовий
корабель |
|
7.Визнач
закінчення в словах-назвах дій. Підкресли слова-назви дій з однаковим
закінченням.
Співаєш, кричиш, співає.
8.
Запиши слова в два стовпчики, позначаючи орфограми
буквами. У перший стовпчик запиши слова, які належать до 1 дієвідміни. У другий
стовпчик запишіть слова, які належать до 2 дієвідміни.
Ід_мо, приход_ш,
залиш_мо, скаж_ш, нес_те, прос_те, сид_мо, говор_ш, жив_мо, плач_ш.
Вівторок 9 травня
Літературне читання
Математика
Українська мова
Дизайн і технології
Понеділок 8 травня
ЯДС
8 ТРАВНЯ - ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ
Математика
Українська мова
Літературне читання
Ділення на двоцифрове число (запис в стовпчик)
Вівторок 4 квітня
Контрольна робота з математики
І
варіант
1.
Обчисли значення виразів.
872 · 38 519
· 106 5067 · 840
2. Обчисли периметр
прямокутника зі сторонами 18 см і 16 см.
Знайди сторону квадрата з таким самим
периметром.
3. Знайди довжину сторони
восьмикутника, якщо всі його сторони рівні, а периметр дорівнює 14 м 48 см.
4. Одна сторона
трикутника дорівнює 16 см, друга – на 5 см більша за першу, а третя
сторона вдвічі більша за першу. Знайди периметр трикутника.
2
варіант
1.
Обчисли значення виразів.
715 · 24 726
· 102 2084 · 670
2. Обчисли периметр
прямокутника зі сторонами 22 см і 24 см.
Знайди сторону квадрата з таким самим
периметром.
3. Знайди довжину сторони
семикутника, якщо всі його сторони рівні, а периметр дорівнює 12 м 46 см.
4. Одна сторона
трикутника дорівнює 21 см, друга – на 5 см менша від першої, а третя
сторона вдвічі більша за другу. Знайди периметр трикутника.
Четвер 9 березня
Мистецтво
Мовна тема
«Лексичне значення слів»
1. Знайди слово,
лексичне значення якого «тепле вкривало, яким люди
накриваються в постелі», та запиши обраний варіант
.
А ковдрочка
Б ковдра
В підковдра
2. Знайди сполучення слів, у якому слово солодкий вжито в переносному значенні, та запиши обраний варіант.
А солодкий
сік
Б солодка груша
В солодка розмова
3. Обери
рядок, у якому записані синоніми. Випиши
його .
А друг, товариш, приятель
Б красивий, красива, красиві
В дружба, дружити, дружній
4. Знайди рядок, у якому записані антоніми. Випиши його .
А ліжко,
крісло
Б великий,
величезний
В шкідливий, корисний
5. Розглянь
малюнки та визнач, які значення має слово зірка.
Склади та запиши речення зі словом зірка до кожного малюнка.
6. До слів-назв ознак, ужитих у переносному
значенні, добери сполучення слова-назви предмета з назвою ознаки, ужиті в
прямому значенні.
Золоте серце – золота монета.
Колючий сміх - ____________________________
Тепла зустріч - ____________________________
Срібний голос -
___________________________
Сталева вірність - _________________________
7. Знайди
до кожного з фразеологізмів тлумачення його значення. Запиши ці пари.
Робити з мухи слона брати
на сміх розбити
глека рукою
подати води в рота набрати |
посваритися мовчати перебільшувати глузувати
близько |
8. Склади та запиши пари речень зі словами омонімами
ніс так, щоб було зрозумілим лексичне значення кожного з них.
Вівторок 7 березня
Контрольна робота з математики за темою "Множення багатоцифрових чисел".
І варіант
1. Обчисли значення виразів.
а) 736
· 41; в) 65 382 – 316 · 103;
б) 2352
· 2003; г) 427 ·
120 + 427 · 180.
2. Розв’яжи
рівняння.
х : 83
+ 208 = 1000
3. Щоб зібрати
легковий автомобіль, потрібно близько 70 550 деталей.
Скільки деталей знадобиться, щоб зібрати 23 таких
автомобілі?
Чи вистачить 1 650 000 деталей?
Чи залишаться зайві? Скільки?
Додаткове
завдання:
Добери три числа, які діляться і на 4, і на 3. Розклади
ці числа на прості множники.
ІІ варіант
1.
Обчисли значення виразів.
а) 637
· 52; в) 76 273 – 213 · 301;
б) 3241
· 3002; г) 742 ·
130 + 742 · 170.
2.
Розв’яжи рівняння.
х : 72
+ 603 = 1000
3. Щоб
зібрати легковий автомобіль, потрібно близько 70 550 деталей.
Скільки деталей знадобиться, щоб зібрати 32 таких
автомобілі?
Чи вистачить 2 280 000 деталей?
Чи залишаться зайві? Скільки?
Додаткове
завдання:
Добери
три числа, які діляться і на 9, і на 2. Розклади ці числа на прості множники.
Четвер 2 березня
Мистецтво
П'ятниця 24 лютого
ЯДС
Людина
– частина природи і суспільства.
В
підручнику с. 94 – 95
Математика
Множення
багатоцифрових чисел. Повторення вивченого матеріалу.
Працюємо
з задачником.
№
214 – обчислюємо вирази.
Перед
обчисленням пригадаємо порядок дій. Якщо у виразі є дужки, то спочатку
виконуємо дію в дужках. Якщо дужок немає, то починаємо з дій множення та ділення.
У тому порядку, у якому вони записані в виразі.
№
215 (а, б)
Розв’яжемо
просте і складене рівняння.
В
першому ми відразу можемо знайти ціле.
В
другому спочатку знаходимо ціле (х – 18) і отримуємо просте рівняння. Тепер
можемо знайти наше невідоме число. Чим воно є в простому рівняння?
№
217 – задача. В умові говориться про три види тварин: корови, вівці, кози.
Кількість корів відома – 14. Овець – у 12 разів більше. Тобто перша величина
повторилась в другій 12 разів. Кіз – удвічі більше, ніж овець. Щоб дізнатись цю
величину, повторимо другу двічі. Питають про всю кількість тварин – маємо всі
три частини скласти в ціле.
Домашнє
завдання № 70 з нашого посібника.
Літературне читання
Л.
Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді».
В
підручнику с. 107 – 108
Працюємо
за презентацією:
Фізкультура
Вправи
для розвитку гнучкості.
Четвер 23 лютого
Математика
Письмове
множення багатоцифрових чисел. Запис множення в стовпчик.
Вирази № 89 – повторюємо
множення на одноцифрове число.
Вирази № 87 – за
висловленнями складаємо та обчислюємо числові вирази.
Працюємо
над задачами:
№ 71 – відомо, скільки
мешканців в першому будинку. В сусідньому – у 4 рази більше, тобто перша
величина повторилась в другій чотири рази. Щоб дізнатись, на скільки більше
мешканців в другому будинку – порівняємо ці дві величини (для цього від
більшого віднімаємо менше).
№ 72 – задача на
знаходження цілого. Щоб знайти ціле, потрібно знати кожну з частин. Перша –
відома, друга – вдвічі більша, ніж перша, третя – на 15 менша за другу.
Обчислюємо частини і шукаємо ціле.
Домашнє завдання № 60, 62
Українська мова
Знайомство
з етимологією слова.
Вправа 29 пропонує
визначення лексичного значення деяких застарілих
слів,
які можуть траплятися в фразеологізмах. Наприклад: бити байдики. Познайомимося з історією слова байдики в «Скриньці мовознавця»
(с. 43). Існує «Етимологічний словник української мови».
Цей
словник створено для всіх, хто цікавиться походженням слів.
Запишемо
вірш «Кит і кіт», перевіряючи орфограми.
Виконуючи
вправу 30 побачимо, що знання
історії слова часто може допомогти пояснити написання слова в сучасній мові.
Складаємо
речення з цими словами та запишемо їх в зошиті.
У
вправі 31 текст про «Цікаву
етимологію».
Поміркуємо
над питанням, як учені досліджують історію слова.
Свої
міркування (3 -4 речення) запишемо у свої зошити. Наприклад: «Учені дізнаються
про походження слова. Вони з’ясовують, з якої мови воно прийшло в українську
мову. Вивчають, як воно могло утворитися. Виявляють, як змінювалося лексичне значення
та звучання слова за його історію».
Домашнє завдання вправа 32.
Мистецтво
Стилізація. Створення іграшки – фантастичної тваринки.
Немає коментарів:
Дописати коментар