учням



Вітаю на сторінці для учнів!

Мовна тема 18 травня

Мовна тема : Закінчення як значуща частина слова. Перевірка орфограм слабких позицій звуків у закінчення слів

І варіант

1.       Визнач, яке слово-назва дії в тексті вжито в формі теперішнього часу.

Нарешті дощ стих. Над полем сяє різнокольорова райдуга. За кілька годин сонечко висушить усі калюжі.

А стих             Б сяє               В висушить

2.       Визнач, яке закінчення матиме слово-назва дії писати у формі 2-ї особи однини теперішнього часу (ти …)  .

А-еш               Б-иш                 В-іш

3.       Визнач, яку кінцівку слід дописати замість крапок у виділеному слові.

На блакитному небосхилі усміха... весняне сонечко.

А-єця-             Б-єтся-               В-ється-

4. Визнач, яку кінцівку слід дописати замість крапок у виділеному слові.

         Уранці ти умива..., снідаєш та поспішаєш до школи.

А-єсся-            Б -єшся-             В -єся-

5. Розбери слова-назви дій за будовою.

ходять                           читаєш

перебігти                     посміхаються

6. Визнач закінчення в словах-назвах предметів.

1.  Вірний товариш

зимова ніч

немає доріг

військовий корабель

 

7.Визнач закінчення в словах-назвах дій. Підкресли слова-назви дій з однаковим закінченням.

                            Співаєш, кричиш, співає.

8. Запиши слова в два стовпчики, позначаючи орфограми буквами. У перший стовпчик запиши слова, які належать до 1 дієвідміни. У другий стовпчик запишіть слова, які належать до 2 дієвідміни.

 

Ід_мо, приход_ш, залиш_мо, скаж_ш, нес_те, прос_те, сид_мо, говор_ш, жив_мо, плач_ш.

Вівторок 9 травня

Літературне читання

Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. "Чубчик" (за М. Магерою)

Математика

Урок в zoom

Українська мова

Урок в zoom

Дизайн і технології

Виготовлення рамочки для фото.

Понеділок 8 травня

ЯДС

8 ТРАВНЯ - ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ


Математика

Урок в zoom

Українська мова

Урок розвитку зв'язного мовлення. Творення казки.

Літературне читання

Кожному мила своя сторона. Є. Гуменко "Наша країна - Україна" (продовження роботи)

Ділення на двоцифрове число (запис в стовпчик)



Вівторок 4 квітня

Контрольна робота з математики

І варіант

1. Обчисли значення виразів.

872 · 38                   519 · 106             5067 · 840

2. Обчисли периметр прямокутника зі сторонами 18 см і 16 см.

Знайди сторону квадрата з таким самим периметром.

3. Знайди довжину сторони восьмикутника, якщо всі його сторони рівні, а периметр дорівнює 14 м 48 см.

4. Одна сторона трикутника дорівнює 16 см, друга ­– на 5 см більша за першу, а третя сторона вдвічі більша за першу. Знайди периметр трикутника.

 

2 варіант

 

1. Обчисли значення виразів.

715 · 24                   726 · 102             2084 · 670

2. Обчисли периметр прямокутника зі сторонами 22 см і 24 см.

Знайди сторону квадрата з таким самим периметром.

3. Знайди довжину сторони семикутника, якщо всі його сторони рівні, а периметр дорівнює 12 м 46 см.

4. Одна сторона трикутника дорівнює 21 см, друга ­– на 5 см менша від першої, а третя сторона вдвічі більша за другу. Знайди периметр трикутника.


Четвер 9 березня

Мистецтво


Мовна тема

«Лексичне значення слів» 

1.    Знайди слово, лексичне значення якого «тепле вкривало, яким люди накриваються в постелі», та запиши обраний варіант  .

А ковдрочка

Б ковдра

В підковдра

2. Знайди сполучення слів, у якому слово солодкий вжито в переносному значенні, та запиши обраний варіант.

       А солодкий сік

       Б солодка груша

       В солодка розмова

3. Обери рядок, у якому записані синоніми. Випиши його  .

А друг, товариш, приятель

Б красивий, красива, красиві

В дружба, дружити, дружній

4. Знайди рядок, у якому записані антоніми. Випиши його .

        А ліжко, крісло

        Б великий, величезний

        В шкідливий, корисний

5. Розглянь малюнки та визнач, які значення має слово зірка.

                                                                             

 

1 2


 



Склади  та запиши речення зі словом зірка до кожного малюнка.

6. До слів-назв ознак, ужитих у переносному значенні, добери сполучення слова-назви предмета з назвою ознаки, ужиті в прямому значенні.

 Золоте серце – золота монета.

Колючий сміх - ____________________________

Тепла зустріч - ____________________________

Срібний голос -  ___________________________

Сталева вірність - _________________________

7. Знайди до кожного з фразеологізмів тлумачення його значення. Запиши ці пари.

Робити з мухи слона

брати на сміх

розбити глека

рукою подати

води в рота набрати

посваритися

мовчати

перебільшувати

глузувати

близько

8. Склади та запиши пари речень зі словами омонімами ніс так, щоб було зрозумілим лексичне значення кожного з них.

Вівторок 7 березня

Контрольна робота з математики за темою "Множення багатоцифрових чисел".

І варіант

1.  Обчисли значення виразів.

а) 736 · 41;                                 в) 65 382 – 316 · 103;

б) 2352 · 2003;                           г) 427 · 120 + 427 · 180.

2. Розв’яжи рівняння.

 х : 83 + 208 = 1000                  

3. Щоб зібрати легковий автомобіль, потрібно близько 70 550 деталей.

Скільки деталей знадобиться, щоб зібрати 23 таких автомобілі?

Чи вистачить 1 650 000 деталей?

Чи залишаться зайві? Скільки?

Додаткове завдання:

Добери три числа, які діляться і на 4, і на 3. Розклади ці числа на прості множники.

ІІ варіант

1. Обчисли значення виразів.

а) 637 · 52;                                 в) 76 273 – 213 · 301;

б) 3241 · 3002;                           г) 742 · 130 + 742 · 170.

2. Розв’яжи рівняння.

 х : 72 + 603 = 1000

3. Щоб зібрати легковий автомобіль, потрібно близько 70 550 деталей.

Скільки деталей знадобиться, щоб зібрати 32 таких автомобілі?

Чи вистачить 2 280 000 деталей?

Чи залишаться зайві? Скільки?

Додаткове завдання:

 Добери три числа, які діляться і на 9, і на 2. Розклади ці числа на прості множники.

Четвер 2 березня

Мистецтво

П'ятниця 24 лютого

ЯДС

Людина – частина природи і суспільства.

В підручнику с. 94 – 95



Математика

Множення багатоцифрових чисел. Повторення вивченого матеріалу.

Працюємо з задачником.

№ 214 – обчислюємо вирази.

Перед обчисленням пригадаємо порядок дій. Якщо у виразі є дужки, то спочатку виконуємо дію в дужках. Якщо дужок немає, то починаємо з дій множення та ділення. У тому порядку, у якому вони записані в виразі.

№ 215 (а, б)

Розвяжемо просте і складене рівняння.

В першому ми відразу можемо знайти ціле.

В другому спочатку знаходимо ціле (х – 18) і отримуємо просте рівняння. Тепер можемо знайти наше невідоме число. Чим воно є в простому рівняння?

№ 217 – задача. В умові говориться про три види тварин: корови, вівці, кози. Кількість корів відома – 14. Овець – у 12 разів більше. Тобто перша величина повторилась в другій 12 разів. Кіз – удвічі більше, ніж овець. Щоб дізнатись цю величину, повторимо другу двічі. Питають про всю кількість тварин – маємо всі три частини скласти в ціле.

Домашнє завдання № 70 з нашого посібника.

 Літературне читання

Л. Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді».

В підручнику с. 107 – 108

Працюємо за презентацією: 

Фізкультура

Вправи для розвитку гнучкості.

Четвер 23 лютого

Математика

Письмове множення багатоцифрових чисел. Запис множення в стовпчик.

Вирази № 89 – повторюємо множення на одноцифрове число.

Вирази № 87 – за висловленнями складаємо та обчислюємо числові вирази.

Працюємо над задачами:

№ 71 – відомо, скільки мешканців в першому будинку. В сусідньому – у 4 рази більше, тобто перша величина повторилась в другій чотири рази. Щоб дізнатись, на скільки більше мешканців в другому будинку – порівняємо ці дві величини (для цього від більшого віднімаємо менше).

№ 72 – задача на знаходження цілого. Щоб знайти ціле, потрібно знати кожну з частин. Перша – відома, друга – вдвічі більша, ніж перша, третя – на 15 менша за другу. Обчислюємо частини і шукаємо ціле.

Домашнє завдання № 60, 62

 Українська мова

Знайомство з етимологією слова.

Вправа 29 пропонує визначення лексичного значення  деяких застарілих

слів, які можуть траплятися в фразеологізмах. Наприклад: бити байдики. Познайомимося з історією слова байдики в «Скриньці мовознавця» (с. 43). Існує «Етимологічний словник української мови».

Цей словник створено для всіх, хто цікавиться походженням слів.

Запишемо вірш «Кит і кіт», перевіряючи орфограми.

Виконуючи вправу 30 побачимо, що знання історії слова часто може допомогти пояснити написання слова в сучасній мові.

Складаємо речення з цими словами та запишемо їх в зошиті.

У вправі 31 текст про «Цікаву етимологію».

Поміркуємо над питанням, як учені досліджують історію слова.

Свої міркування (3 -4 речення) запишемо у свої зошити. Наприклад: «Учені дізнаються про походження слова. Вони з’ясовують, з якої мови воно прийшло в українську мову. Вивчають, як воно могло утворитися. Виявляють, як змінювалося лексичне значення та звучання слова за його історію».

Домашнє завдання вправа 32.

 Мистецтво

Стилізація. Створення іграшки – фантастичної тваринки.

Немає коментарів:

Дописати коментар